Ankündigung

Antwort schreiben

Schreiben Sie hier Ihren Beitrag

Click in the dark area of the image to send your post.

Zurück

Übersicht (Neuester Beitrag zuerst)

Yogie
2012-08-03 10:03:46

Yogie schrieb:

... als Startseite markiert. Wenn man nun mit einer anderen Sprache auf die Seite geht bekommt man einen Error...habe ich da was falsch gemacht oder ist das ein Bug?

Ok I just found out that there are options to make a single site multi language by using language tags!
Sorry!
I have now solved my problem!

Yogie
2012-08-03 07:19:00

ddtddt schrieb:

Hallo :-)


Sie haben eine Sprache zu Ihrer Homepage gewählt ?

Hi,

well I do have set the additional page to German and I don't know if I have done it wrong as this page should get another language (only as translation). But I didn't figured out how the same page just gets another language. So I created a separate one for English.

The problem I'm facing is that the German additional page should be the start page. But then when someone switches to English there is no start page assigned as this is only available in German. So there is a forbidden error occurring as like as if you do not have sufficient permissions to view the page.

Cheers
Yogie

ddtddt
2012-08-02 23:50:30

Hallo :-)


Sie haben eine Sprache zu Ihrer Homepage gewählt ?

Yogie
2012-08-02 11:41:10

Hallo,

ich habe das Plugin Additional Pages installiert und eine Seite für die dt. Sprache als Startseite markiert. Wenn man nun mit einer anderen Sprache auf die Seite geht erhält man eine "Forbidden" Meldung, habe ich da was falsch gemacht oder ist das ein Bug?

VG & Dank
Yogie

Brett Fußzeile

Unterstützt von FluxBB

github twitter newsletter Spenden Piwigo.org © 2002-2024 · Kontakt